Skitdag

Sitter på Foto A nu, ingen lärare så kan typ dra när jag vill. Fast det är skolk och skolk är inte bra x'D
Sen är det Konstruktion A - Suger apkuk
Sen Fysik A - Suger apa, men inte apkuk
Sen Svenska A - Det är bara allmänt tråk
Sen Matte B - Kan gå o äta kottar

Så ser mina måndagar ut resten av terminen. Fyfan vilka skitdagar. Annars mår jag toppen. För mina onsdagar och mina fredagar äger sönder =P Börjar 11.10 och slutar 12.10 på onsdagar och slutar 12.20 på fredagar ^^
    I övrigt har jag skrivit färdigt på min tidning. Ska bara grejja några saker till. Får hoppas att några ställer upp också =)

Ha det bra allihoppa, för nu ska jag fortsätta min lektion ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0