Lång skoldag trots en lektion x'D

Haha, sov fett lite inatt. =P somnade typ 03.30 mitt i röstningen i det amerikanska valet.
Började 11.10 med svenska, slutade 12.10 med svenska. Ytterligare en typ tråkig, men ändå helt okej svenskalektion.
Sen gick jag runt och letade efter kompisar. träffade Mulle, så vi gick runt och pratade. Sen träffade vi Sandra och Emily samt Nalle Puh. Sandra och Mulle sprang iväg på lektion =P
    Jag och Nalle Puh följde med Emily till hennes lektion, sen gick vi vidare och letade efter ngr nya kompisar. Vi träffade Sofie och ALvar på SAM-sidan och sen kom även TT och joinade oss. Sen drog vi till deras mattelektion, eller i alla fall jag. Anledningen till det är att jag hjälper dem med matten, så läraren får mindre belastning,. Mkt omtyckt.


Till och med mattesnillet Alvar (t.v.) hade svårt med ett tal x'D

Sen kom Casper och joinade oss. Vi gick och köpte mackor =) alltid omtyckt =P. Efter ett tag ringde Mulle och vi träffade honom på NT-sidan. I väntan på att Alvar, TT, Sofie och Camilla skulle sluta för dagen gick vi till Hus1 och tittade på möjliga inspelningsplatser till filmen. VI klättrade upp på olika föremål och tittade. Sen gick vi och tittade på studion där vi ska spela in soundtracksen till filmen.
    Sen gick vi o köpte chips med kontokort =P jävla noob jag var x'D Sen gick vi till skolan igen. Sen gick vi runt och tittade, satte oss vid SN-klassernas skåp och spelade musik på hög volym. Sen *hrm* sa vi tre,två,ett...ingen kommer...kör hårt!!
Sen kom Sn2 och tittade på oss, eller iaf. ngr =P
    Sen slutade Sn1 och Mulle och jag snackade med alla andra. Sen drog Oskar och Alvar. Casper drog med TT och jag o Mulle stod o lyssnade på musik. Sofie och Camilla joinade vår lilla grupp och vi började snacka om bl.a. filmen. Sen pratade vi om massa annat innan vi drog iväg till bussen.

Hmm, en strålande dag igen, trots all dimma, men nu måste jag fixa lite krubb och sen ska jag typ plugga matte (a)

Kommentarer
Postat av: mulle

ja man ska kunna betala med kosrt sopa :P

2008-11-05 @ 22:51:30
Postat av: Spokie

Jamen ^^ va faen Mulle :P

2008-11-06 @ 17:32:07
URL: http://spokie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0