Fredag igen

Hej hopp. Ska börja med att officiellt be om ursäkt till samtliga scouter och deras vänner.

Hej, förlåt om jag varit dryg i undersökningen om vägskylten. Artikeln kommer publiceras för att ge information, inte för att hänga ut seniorlaget på något sätt. Hoppas ni har förståelse för det här och jag lovar att artikeln kommer bli så neutral som möjligt.

Ha en fortsatt trevlig dag!


Och så till dagen.

Idag har det varit en hyfsat bra dag. Hade matteprov på morgonen, gick faktiskt riktigt bra!...tror jag.
På eftermiddagen var jag och Mulle och utforskade en ev. inspelningsplats. Sen träffade vi Casper och Alvar.
Senare under dagen bestämde jag mig för att skriva en artikel om scoutkåren. Det blev rätt fartfyllda argumenationer och beteedet, både från min och scouternas sida, var väldigt tråkigt. Det är därför jag officiellt bett om ursäkt högst upp i inlägget.

På kvällen var jag ute med Mulle, Danne, Steffe, Fille, Oskar och Balle samt Knarkus. Vi strosade runt och hade typ kul och tråkigt. Vi snackade lite om filmen och Fille förbättrade scen 1 betydligt.
    Mulle råkade ut för en trafikolycka tre gånger, då hans fordon välte och han klämdes fast vid minst ett av tillfällena. Annars var det mest blåmärken, som blir följden. Polisenhet Balle1 och bärgningsenhet Steffe1 hjälpte till på olycksplatsen. Steffe1 fick dock bajs på handen så han flydde =P
Efter en omtumlande tur fick Mulle kliva ur fordonet och storma in i sporthallen.
    Sen blev det träffen och mkt mer.







Vi övade lite inför filminspelningen. Daniel agerade gärningsman, Carl, Mulle och Philip agerade insatspoliser.


Kommentarer
Postat av: mulle

ockej deta är ett medelande till alla LÅT ALDRIG DAVID SPAK SKJUTSA ER I EN KUND VANGN OM INTE BALLE OCH STEFAN ÄR MED om dom är med avråder jag er bara lite men det är gänska roligt men inte när en viss person välter den 3 gånger och krokar i en sten 1 gång DET GÖR ONT

2008-11-08 @ 10:58:06
Postat av: mulle

sluta ta bort min komentarer j'vla bloggare

2008-11-08 @ 12:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0