Fotografisk bild

Sitter nu i skolan och ska ha Fotografisk Bild A.

Solen lyser utanför fönstret, men den är på väg ner. I morse var det frost och jävligt halt på vägbanan när jag skulle till skolan. I klassrummet bredevid fotar de typ i studio =) dt vill jag också göra ^^, men det kommer nästa termin.
    Vi ska göra några vykort och jag kan, utan o skryta, säga att jag tycker mina är bäst =P Jag har gjort färdigt uppgiften, så jag har inget speciellt och göra, sitter o lallar runt i PS o lirar internet.



Ni måste ju hålla med, det här vykortet är fan snyggt!!

    Matteprov imorgon, så idag måste jag verkligen plugga också, till skillnad från igår. Ska dock gå igenom filmen lite, för imorgon ska vi ha filmmöte på kvällen och eftermiddagen. Håller på att skriva scener till filminspelningen. Sen ska jag gå igenom teori för alla poliser, så det blir verklighetstroget.

Ha det gott så länge!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha, Du behöver inte skryta ;) Klart du är bäst x'D ^^,

2008-12-12 @ 15:36:03
URL: http://paulinajuels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0