Förjävlig måndag blev typ...skitbra

Ja, igår kom jag hem från New York City. Hade lite ångest över att jag inte alls pluggat, vilket jag typ...borde ha gjort. Aja, svenskan akutpluggade jag på natten, jag vet, en dum vana. Sen till skolan, fotografisk bild A. Den enda lektionen som är rolig och intressant på hela dagen!
    Sen började såklart den jävla konstruktionen, förjävligt ämne, läs inte konstruktion om du inte ska bli ingenjör eller arkitekt!!
    Sen började det hända saker! =D Först slutade vi konstruktionen typ mkt tidigare än vanligt, "Alla olika, alla lika", skulle hålla ett föredrag. SKITTRÅKIGT!!! De gick igenom massor om typ diskriminering och fördomar. Men vi slapp fysiken!! Och det var skitbra! Så jag är skitglad ^^
    Sen blev dagen ännu bättre! Mattelärarna kom in o sa att de inte skulle vara någon matte idag!! =D Fett härligt.

Akutpluggade lite svenska igen, sen käkade jag med Mulle Vaden och snackade med Dr. Mengel och c:o
Svenskan var faktiskt helt okej idag, men ändå tråkig x'D

När jag slutat gick jag o störde Mulle tills han lackade =P Sen gick jag till Knarkus o störde tills han lackade o pekade fuck you, eller om det var ett försök till att heila, jag vet inte riktigt. ^^

Drog sedan till Sn1, följde med Sofie, Alvar o Långeman till deras klassrum o ställde upp ngr stolar. Långeman gav mig ngt konstigt meddelande insmugglat i en Naturkunskapsuppsats. Meddelandet följer nedan:

"Hohohohohoh...osv... Jag ärm en tomte tomten tomten tomten jag älskar tomten, hans flicka och hans allt. Tomten är mitt allt och jag vill ha honom dag och natt!"

Sen kom Camilla o Dr. Mengel och joinade oss, så vi började snacka.
Sen ringde Philip "tjockis/mulle" Undin till mig innan han drog in på fel sida och joinade oss. Hmm...vad snackade vi om, jag minns typ inte x'D Eller jo, vi snackade om födelsedagar och namnsdagar. Sen snackade vi om massa annat...typ. Innan Sofie klagade på att det var varmt x'D så vi gick ut o snackade. Sen "gnällde" hon över att det var kallt ^^ så vi gick till bussen, som typ passerade när vi kom ut vid Mälarv. x'D
     Mulle hoppade sin buss för att snacka med oss ;) och sen hittade vi kondomer på hållplatsen x'D
Filippos kommentar va: "Få se på det där! Hmm, vad kan detta vara. Geriffelt, genoppt, hmm sånt används inom sjukvården. Hmm, vad kan det här vara"
Mulle o jag asgarvade =P

När jag kom hem blev jag ännu gladare :)
Fick reda på att Svensk damtidning publicerat min bild =D och även Lidingö Tidning.



Svensk damtidning


Lidingö Tidning


Kommentarer
Postat av: mulle

altså du är inte snäll mot mig :'( :P

2008-11-04 @ 18:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0