Andra dagen efter lovet

Andra dagen efter lovat då. Hyfsat okej. Fick sovmorgon, för designläraren var hemma med sjukt barn =D Höll på att försova mig =P
Inte mitt fel att sängen är så varm o mysig när det är kallt och ruggigt ute =P
    I alla fall fick jag pallra mig upp ur sängen o dra mig till skolan. Fyfan va kallt det var i morse x'D

Engelskan var faktiskt bra! Var den enda i klassen som fick alla rätt på läxförhöret!! =D *stolt*

Sedan träffade jag Sofie, Mulle och Dr. Mengel. Vi stod och pratade ett tag. Sen drog Sofie till bussen och jag drog till expeditionen och anmälde mig till gymnasiemässan och öppet hus.

Vet ni vad!! En lärare filmade oss på idrotten! Och den filmen ska visas när skolann har öppet hus för alla nior!!!!! =O =O

I övrigt!! Go OBAMA GO!!! USA--valet. Obama ska vinna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0