Tusentals kort

Såå, direkt efter skolavslutningen idag rushade man till Posten Veddesta. Där fick man typ fem lådor med julkort, allt skulle sorteras efter postnummer.. Shit va svart om fingrarna man blev sen ^^
Mest kort fick 16-19 (Bromma/Hässelby/Sundbyberg m.fl) och 20-98 (avg. Sverige). 10-11 (Stockholm) fick inte så många, däremot fick 12-15 (Tyresö/Nacka/Saltsjö Bo m.fl) ganska många. Det var en hel del kort till Finland och Norge oxå, samt ett och annat till Spanien och USA.
   Det var hyfsat roligt, sen kamade man lite för Jakobsberg ;), allt som allt tillbringade jag 6 timmar på jobbet. Nu ska jag förbereda mig för Stockholm SL-Marathon imorrn.

Kommentarer
Postat av: mulle

inga till mig? :D

2008-12-20 @ 11:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0