Segt

idag har det varit en ganska seg dag x'D
Jag plockade med mig kameran och en närbildslins för att plåta makrobilder, men det var för kallt =P så jag orkade inte ens skruva på linsen xD
Gick till Jakans centrum och köpte lite gravljus istället. Sen mötte jag Mulle också ;)
Vi gick och tittade på musik, då kommer knarkus upp och säger hej, sen går vi hem till mig och fixar lite. Senare på kvällen drar Mulle och jag ut för att käka på restarurant i centrum. Efter det drog vi till Markus och smög omkring runt hans hus. helt plötsligt, som om han kände på sig vad som skulle hända, ringde han upp och sa "David, minns du i somras, när du kastade dig på fönstret och skrämde skiten ur mig, gör du det igen, nu alltså, kommer min syrra att ge er kuk. För då förstörs pepparkakshuset, och då blir pappa ledsen"
Haha ^^ så Mulle och jag drog hem till mig och gluttade på American Pie - Betahouse och sen var dagen över ^^
Chattade lite med Paulina, Mulle och Matilda på kvällen och nu ska jag väl sova, så jag orkar upp till jobbet imorrn.

Hej hopp
David

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0