PS

Hej på er, sitter uppe och typ halvsover framför Photoshop. Försökte mig på en redigering, men fan, mitt tålamod rinner ifrån mig. Satt och markerade typ i 45 minuter, sen gjorde jag en redigering och nu är det slut på idéer. Ska försöka bli bättre på att photoshoppa. Jag är liksom fotograf, de flesta fotografer äger sönder på PS, men jag gillar egentligen inte att redigera bilder. I alla fall inte om de ska publiceras. Det känns inte som en äkta bild då. Vissa förstår säkert och andra tkr jag är dum i hövve.
Jesper och Paulina får hjälpa mig med PS ='D

Ska gå och läsa nu, krypa ner i en varm skön säng, med en riktigt bra bok. Slå det om du kan! =P

David

Kommentarer
Postat av: mulle

att läsa suger :P



2008-12-23 @ 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0