City

Aa, shit va trött jag var igår =O
Btw. så drar mulle till Åre idag =( så dt bli bara jag, stefan och fille på nyår.  Igår gick jag upp typ 08.00, omänsklig tid! ;P ändå var det typ jag som bestämde det...och vänta, Paulina var också med och bestämde. Så deså =P
I alla fall lyckades jag bryta av cykelnyckeln för låset lyckades frysa på ett par jävla minuter =O
Träffade Mulle på Jakan och Ida och Paulina på Gamla stans t-bana. Emilie, typ väntade vi på, sen dissade vi henne och hon verkade dissa oss också.
t var tänkt att vi skulle fota, men det gick inte att fota i den kylan, så vi gick för det mesta och värmde oss i butiker och snackade.
Sen drog vi på ett helt random tåg och åkte till Hässelby strand och sedan till Hagsätra och sedan hem. Ida och Paulina drog av vid Gullmarsplan och då SMSade Casper. Det var scary, om du undrar vrf så hittar du det på min bdb. Inte Spokie då, utan den andra.
    När jag kom hem blev det läsa bok =) Idag blir det typ sega och nörda bok och dator,

Ha en bra dag
David

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0